maanantai 2. syyskuuta 2013

autumn♥




SYKSY !!! 
Rakastan syksyy ylikaiken! Joittenki mielest outoo kelaa et joku tykkää syksyst... Syksy on mulle jotenki nii positiivista ja värikästä aikaa et huhhuh. Yleensä porukka, ja varsinki nuoret kokee syksyn aina kauheen synkkänä, ahdistavana ja masentavana, mut meitsi saa ainaki siit tosi paljo energiaa ja iloo :-) Kaikki ne siistit värit puissa ja ihanat kaatosateet, villapaidat, löysät nutturat, syysnuha ja villasukat on jotenki se mun juttu !! Pesis kausi iha just ohi, vihdoin... Oon vaa iha helvetin puhki. Oon pelannu itteni iha finaalii ja silti en vieläkää jostai syystä osaa sanoo ei. Mä oon oppinu jotai! Mä oon oppinu ajttelee asioist positiivisii puolii ja oon ruvennu aattelee et kaikest kyl selvii varmasti (: 
Nyt ootan et kelit vähä viilenis vielä ja sais alkaa kaivaa koht niit isoimpii villapaitoi kaapista ja vähä talvitakkii päälle. Pipoo päähä ja vettä taivaalta kiitos. Nytteki istun flunssassa koneen äärellä jorisemassa turhaa tekstii teijä luettavaks vaik pitäs olla jo nukkumas ja keräämäs virtaa huomist koulupäivää ja illan pelii varte ! Jos vaik täst lukis mun lempiblogit ja menis sit nukkumaa.
Tsemppii teijä kaikkien syksyyn 





ps. Onko siellä joku muuki joka rakastaa syksyy??



!HENNI!


1 kommentti: