keskiviikko 14. elokuuta 2013

stronger than yesterday

Ulkona on pimeää ja siellä riehuu myrsky... Vähän siis samallainen tila kun mun pään sisällä. Istun autossa ja katon pimeetä metsää joka vaa liikkuu taakspäin mun silmissä. Pakko pysyy vahvana ja keskittyy positiivisiin asioihin. Liikaa kiireitä ja stressiä... Ahdistaa, pelkään et mokaan kaiken ja sit taas yks asia potkii mun fiilistä ja jaksamista alaspäin. Ois vaa niin ihanaa päästä johonkin lämpimään ja rauhalliseen paratiisiin jonkun ihanan ja huolehtivan ihmisen kanssa, eikä olis kiire minnekkään. Oikeestaan ootan että joku tulis ja ottais mua kädestä kiinni ja veis mut paikkaa jossa mun kaikki stressi vaan häviäis ja oisin taas tosi onnellinen. Mut se on vaa haave. Pakko keskittyy tähän elämään. Pitää vaa yrittää hymyillä ja pysyä lujana... yritän, onnistun, jaksan, oon vahva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti