maanantai 26. elokuuta 2013

mikä tää fiilis on ?

Kaipaan erästä ihmistä. En vaan oo itekkää oikeen saanu selville että ketä. Ikävä on nii kova että melkeen sattuu. Mä ikävöin, mutten tiiä ees että ketä. Kaipaan läheisyyttä ja lämpöä toiselta ihmiseltä! Kaipaan kai sitä aikaa milloin kaikki oli tosi hyvin ja osasin nauttii oikeista asioista. Mä oon joskus antanu itelleni luvan tuntee ikävää, nyt se alkaa olla jo aika epämiellyttävä tunne. Koulut alko ja pitäis jaksaa tsemppaa iha hulluna. Väsyttää ihan liikaa. Ootan vaa seuraavaa lomaa millon ei tarvitsis olla koulussa.
Haluun muutosta elämään. Vai haluunko sittenkää? Pelottaa olla onnellinen muutoksesta jos sitä ei oikeesti haluukkaan. Ootan jotain tulevaa. En vaa tiiä vielä että mitä. Ootanko huomista? Vai joulua? Ens kevättä? Vai sitä ku saan olla aikuinen ja olla vastuussa omasta itestäni? Ei, mä en venaa aikuistumista. Mua pelottaa aikuistuu... En haluu ottaa vastuuta itestäni. Haluun olla aina äitin pikku tyttö. Haluun, et on se joku, joka huolehtii musta sillon, kun en ite siihen pysty. Voikumpa ajan vois vaan pysäyttää ja olis hetki aikaa miettii omia ajatuksia. Mitä mä haluan elämältä? Ketä mä haluan mun elämään? Milloin mä oon valmis ottamaa seuraavan askeleen elämässä? Oon vähä epätietoinen mun päässä liikkuu vaan pari kysymystä.

mitä? milloin? miksi? 


!HENNI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti