keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

bye bye blogger?

Hei vaan kaikille teille jotka ootte tähän mennessä jaksanu lukee mun blogii. Oon täs hetken aikaa miettiny et mitä tekisin tän mun blogin kaa mut en oo oikee vieläkää päätyny lopullisesti mihinkää ratkasuu. Eli tää sattaa olla nyt mun viimesimpiä postauksia, tai tää saattaa olla yks postaus monien monien tulevien joukossa. Tykkään ihan älyttömästi kirjottaa mut tuntuu et kirjottaisin seinälle, mun lukijamäärä on aika säälittävä ja kun koskaan ei tuu minkään näköstä palautetta nii en oikee tiiä mikä mättää vai mättääkö mikään. Jos joku haluu viel et jatkan tätä kirjotteluu nii saa sanoo mulle täällä tai vaikka Faceookissa! Lupaan uudistaa blogin ulkoasuu ja tehä vähän erilaisia postauksia jos jatkan... Jos näyttää siltä et ihmiset haluu viel lukee mun kirjotuksii nii sit jatkan mielellää, mut jos kukaan ei oo kiinnostunu nii turhaa mä tänne nettii kirjottelen, voin kertoo mun kuulumisia vaikka meijän koirallekki :D

Kiitos ja kuulemiin(ko)...
!HENNI!

1 kommentti:

  1. henni mä tykkään sikana sun blogista ja sun tekstit on sellasii et mä luen ne aina uudestaa ja uudestaan , nii huippuja ne on :-)
    mut ihteppä sä päätät jatkakko ja ekkö , mut täällä ois ainaki yks aktiivinen blogis lukia !

    VastaaPoista