perjantai 29. maaliskuuta 2013

kuulumisia ja salli

Ja taas anteeks. Oon tyhmä enkä oo taas muistanu oikee tätä blogii. En oikee löydä mitää postausideaa ja haluisin muutenki nyt lisää lukijoita et jaksaisin sitte kirjotella vähä useemmi. Eli nyt vaa ihmiset liittykää lukijoiks ja jos löydätte jotain asiaa
mistä vois antaa palautetta ni nyt vaa sitte kommentoimaa, yritän parhaani et lukijat tykkäis lukee! Edellinen viikko oli täynnä tunteita, kaikenlaisii tunteita. Joinain hetkinä olin tosi lähellä itkua, en oikee löytäny mistää pienintäkää ilon aihetta, välillä en voinu ku hymyillä ku aattelin miten ihania ihmisiä mulla on ympärillä ja muistin kaikkia ihania hetkiä Sallin kanssa. Salli on mun elämän yks tärkeimmist ihmisist ja mun paraskaveri ollu jo 9 vuotta :) Salli on ihana pirtee, hauska, huumorintajuinen, täysillä elävä, ihanan tyhmä, kaunis nuori tyttö johon tutustuin päiväkodissa ja siitä asti ollaan kävelty käsikädessä hyvinä ja huonoina hetkinä. En vois yksinkertasesti elää ilman tätä tyttöö! Sallin kaa ollaa koettu lukuisat huvipuistoreissut, kierrelty millon missäkin thaimaassa ja espanjassa, pidetty aina yhtä. Sallin blogiin pääset painamalla TÄSTÄ !


Nyt sitte kaikki liittyy mun ja Sallin lukijoiks, tai sit ei... Mua saa seurailla kans instagramis nimellä pshenni (: !



mul on tosi sekava fiilis. 
syytän itteeni kaikest paskast.
mul on nii paljo turhii huolii.
haluisin vaa sulkee kaiken ärsyttävän mun mielestä pois, ajatella kaikkee hyvää, hymyillä, 
olla oma pirtee itteni. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti