perjantai 25. tammikuuta 2013

huono muisti !! ja vuosi 2013

terve vaan ja anteeks 





apua, mite joku ihmine voi unohtaa näin pahasti oman bloginsa kirjottamisen !? eli isoimmat pahottelut ikinä mun lukijoille ja kaikille muille ihanille ihmisille jotka seuraa mun blogia! viimesin postaus oli siis uudenvuoden aattona eli hurjan pitkä aika sitte eikä sekää teksti ollu kovin pitkä. mun uusvuos meni tosi hyvin parhaan kaverin ja meijä perheitte kanssa mut ei uv:st sit sen enempää :DD tammikuu ja muutenki tää vuos on lähteny hyvin käyntii kylmien ilmojen ja uusien ihanien ystävien kaa. osaa vanhoista kavereista mulla on vielä välit tosi hyvässä kunnossa ja osaa sitte ei :( mut vanhat ja uudet kaverit on parhaita ja ne tukee aina ku on vaikeeta, varsinki muilla paikkakunnilla asuvia mulla on iha yli-ikävä ja sen takii ootan ehdottomasti kesää yli kaiken !! en oo ite oikee talvi ihmine ku en oikee tykkää luistella ja muutenki inhoon kaikkee kylmää ... kesä on paras ja kyllä se sieltä kohta tuleeki pikkuhiljaa jo :) oon täl hetkel onnelline mun elämää enkä vaihtais mitää muistoja tai kokemuksia pois , eli mun fiilikset on täl hetkel aika mahtavat ja osaan myös näyttää sen. mun vaa pitäs joissai tilanteis aina muistaa et mul ei mitää syytä valittaa asioist! pesikses pitäs alkaa nyt vähä tsemppaa ja mun pitäs saada itteni fyysisesti hyvää kuntoo ja hoitaa nää paikat kuntoo, en aina jaksa pitää mun kropast kunnol huolta. kouluski pitäs tsemppaa ja hoitaa seki asia kuntoo ettei peruskoulun jälkee mee sormi suuhu ku ei oo mitää opiskelu paikkaa. kaiken lisäks mun täytyis vähä skarpp
aa tos kotona kiukuttelus, enhä mä oo enää mikää pikku tyttö, mun pitää alkaa jo kantaa vastuu omist teoistani ja miettii mitä sielt suust tulee ulos. paljo suunnitelmii ja tavotteit tälle vuodelle, ehkä ne toteutuu, ehkä ei. ehkä mä yritän tehä jotai sen etee et ne toteutuis ja pidän järjen päässä. ei muuta ku
 jaksamisii tän kylmyyden keskelle, voimii vaikeisii tilanteisii ja nauttikaa elämästä ihmiset ! hyvää kevättä kaikille :)


!HENNI!










^ihana idiootti kili <3 Niko




paraskaveri <3 salli











<3 Hemppu

<3 Saana





























































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti