keskiviikko 7. marraskuuta 2012

im back

Hellou !

ihan ensiks suurimmat pahottelut, etten oo nyt kirjottanu. oon koko ajan aatellu että kyl mä huomenna kirjotan ja sit tää homma on vaa lykkääntyny:)
Elikkäs nyt lähiaikoin mulle on kuulunu sekä hyvää että huonoo, on tullu kiukuteltuu ku taas toisina päivinä oon ollu ku mikäki ilopilleri, eli siitä myös kavereille ja perheelle anteeks pyyntö mun huonoo käytöksee. täl hetkel fiilis on vähä outo ei tiiä pitäiskö itkee vaiko nauraa, eli yhtä sekava ku toi sää tuolla ulkona :D eilen olin iha mahtavalla michael jakcson- immortal maailman kiertueella josta tykkäsin tosi paljon (: tänää oli taksvärkki päivä koulussa eli kotona , jäin kotii siivoomaa ja sain jotain aikasekski, tai jotain sinne päin ... jos tästä nyt lähtin lenkille ja punttikselle illaks . huomenna ollaan taas askeleen lähempänä viikonloppua, jes !
jos kaikki vois painaa tota luin-nappia nii nään että moniko ihminen lukee tätä blogia ;)
tähä loppuu vielä yks kuva eiliseltä:



    sit viel yks tän päivän kuunnelluimmist biiseist:  http://www.youtube.com/watch?v=tSa6MUja3gg




!HENNI!

2 kommenttia:

  1. Vähän ihana blogi sulla ! ♥
    www.iiipa.blogspot.com
    Käy kattoo ! :D

    VastaaPoista