maanantai 19. marraskuuta 2012

best weekend !


heissuli vei !

ehkä paras viikonloppu takana ! mitään ei suunniteltu ja siks se oli parasta :) perjantaina illalla laitoin sallille viestin että tulee meille yöksi ja siitä se sitte lähti . tuli pelattua pleikkaa ellin ja sallin kaa myöhään melkein yöhön asti  :D aamulla sallli sitte lähti stadii sen porukoitten kaa ja mä jäin kotii nukkuu. en menny reeneihi ko olin vielä aika tukkone alkuviikon flunssan ja korvatulehuksen jäljiltä. 5 aikoihi sitte soitin sallille ja sovittii että mennää niille yöks mut enne sitä salli tuli meille ja pelattiin :D kello 22 sitte pakkasin kamat ja siirrytti toisee taloo eli mentii sallille , juoruiltii ja syötii , sitte alko pelaamine ;) ollaaha me nuoria ja kerrankos sitä tulee kokeiltua 4 tunnin yöunia , elikkäs pelaamine sitte vähä veny sinne puoli 6 asti :DDD ja aikahan tunnetusti menee nopeesti parhaan kaverin seurassa . aamulla sit syötii pikasee ja lähin kotia päin. tein pihalla vähän kaikkee, autoin äitii vähän aikaa ja sitte treeneihi ja vähä sluibattii martan kaa ko molemmat vielä puolikuntosii . olin tänää koulussa iha yliväsyny et tänää meen sit aikasi nukkuu. mut oli kyl viikonloppu mun makuu ! vielä pari kuvaa :




perjantai koulussa .




perjantai !!



mulle sanotaa et oon outo ? kai ny jos paraskaveri on tälläin hörhö <3







"reenausta" ja erkkaa naamassa :D






ehkä parasta ?


http://www.youtube.com/watch?v=s0McfH-hweQ !


nyt hyvät ihmiset nauttikaa elämästä ja muistakaa et pienikin hetki minkä vietätte teijän läheisen kanssa on kultaaki arvokkaampi <3






!HENNI!

jos viel kaikki jokka luki,ni painais tota luettu!-nappia tossa alhaalla :)



2 kommenttia: